ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلــــــــــــــــم گرفته....

  

دلــــــــــــــــم گرفته مـــــــــــــــ به اندازه غربـــــــــــــــت چشمانت

 

دلــــــــــــــم گرفته مهربانـــــــــــــم به اندازه دوســـــتت دارم گفتن های تو

 

من در انتظار دیدنت هر شب می میرم

 

به امیــــــــــد فردایی که خورشید نگاهـــــــت به من جان تازه اي دهـــــــــد

 

مـــــــــــــــ دریا باش که من در کویر می میرم

 

 

 

سکوتم از رضایت نیست...

 



نظرات شما عزیزان:

pegah
ساعت13:27---5 اسفند 1390
خسته نباشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 3:0 | |